søndag 21. juni 2009

På vei hjem....



Hei til dere som følger med på bloggen min. Kom desverre ikke på nett i Finland, men sitter nå på flyplassen i Helsinki på vei hjem. Legger ut en kort blogg nå og vil bare si vi har hatt 5 fantastiske dager med bjørnene. Været har vært så som så, men vi har kost oss med masse nærkontakt av bjørner i alle størrelser. Det har vært slossing, klatring i trær, bjørneunger som leker osv osv. Helt fantastisk.
Legger ut en ny blogg når jeg er hjemme igjen med litt flere bilder.

Hilsen Vidar og Bent fra Helsinki.

2 kommentarer:

Terje og Therese Sylte sa...

Kjekt å se at du oppdaterer bloggen din Bent. Gamle kjenninger disse bjørnene. Håper dere hadde en flott tur.

Terje

Morten Woldstad sa...

Hei Bent!

Sikkert fint med bjørnene, og jeg må vel prøve å ta meg en tur til Finland en dag.
Mange fine turer du har vært på. Kunne du tenke deg å adoptere meg??
Har fått meg en blogg selv. Googlet "lær å lage blogg", og noen timer etterpå var denne ferdig:
http://natureandphoto.blogspot.com/

Hilsen Morten