fredag 4. september 2009

Litt småplukk før avreise til Anchorage









Hadde litt tid til overs i dag, så jeg sender like godt ut en liten blogg til. Dagen i dag har bare gått med til å sløve litt på rommet samt litt planlegging av hva som skal kjøpes inn for turen vi skal ha på elva nå. Guttene er i full gang med å pakke om på tingene sine, og klokken 1230 blir vi kjørt ut til flyplassen.

Som dere ser på det ene bildet, så har Ole Petter gått litt tom for motiver og har gått over til aktfoto. :-)

Har ennå ikke kommet meg helt etter episoden vi hadde med ulvene ute ved Shelter Creek. Når jeg sitter her å tenker på det får jeg gåsehud og bare lyst til å dra ut igjen. Der lå vi i teltet, og 2-3 meter fra oss står det en hel flokk med ulver og hyler mot månen!! Det høres jo ut som en skikkelig røverhistorie, men heldigvis var jeg ikke alene, så det kan bekreftes av de andre.

Vi har sittet her å oppsummert den uka vi har hatt, og vi er alle enige om at det har vært noen utrolige dager som vi aldri ville vært foruten. Selv har jeg nå vært her over 14 ganger, men dette er desidert den beste turen så langt.

De andre guttene som skal være med i elva er nå på vei over, og de ankommer dette hotellet litt senere i ettermiddag. I morgen kommer de til Kodiak, så da er vi alle samlet. Har ikke hørt noe fra disse ennå, og håper alle er kommet seg trygt av gårde uten å få med seg noe svineinfluensa. Slikt er vi heldigvis skånet fra her over. :-)

OK, da kommer jeg tilbake fra Kodiak hvis jeg kommer på nett der ute. Ha en trivelig helg og fortsett med å lese/kommentere bloggen.

Mvh Bent

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hei igjen.For noen fantastiske opplevelser dere har hatt.Ble nesten litt sjelven når jeg leste om ulvehylene.Utrolig gøy og lese for du skriver så lett og morsomt også.Likte godt det av bamsefar som ligger og kansje tar sin siesta og noen av de landskapsbildene også.Ellers er de andre også helt utrolig fine.Blir morro og følge med videre.Ha noen fantastiske dager videre og fortsatt lykke til.
Hilsen June.

Tor Edgar Lunden sa...

Hei Bent..... Ser ut som om dere storkoser dere der over, ser kjempe spennende :) Håper dere får mange flere fine opplevelser og bilder, kos dere masse.....

Hilsen Tor Edgar

Anonym sa...

Hei Bent. Lykke til på Kodiak, håper resten av gjengen kom greit ned. Masse flotte bilder, må nok vurdere å skifte ut noen av mine nå :) spent på neste blogg. klem fra mamma, glad i deg.

Bent Olsen sa...

Hei dere, tusen takk for hyggelige kommentarer. Vi koser oss masse, og nå er alle sammen kommet på plass. Nå er det snart middag, og så bærer det til køys. Følg med videre.

Hilsen fra Bent